There was an error in this gadget

Tuesday, October 5, 2010

mari berbahase.

Last year, company my darling wat company trip ke Pangkor.. mase tu c kembar kene tinggal sbb baru bpe bulan jer diaorg tu ..ishh x leh ikut ..bahaye..so kene la tinggal ngn Ibu Chik n kak Ina dia kat Klang tu..hehehe(kire aku ni ibu yg x engt anak la ni..)..kejam!!..kesian ..sape la mamanyer kan..Oppss..ok.pastu berpoya2 la aku kat sana..together2 ngn my darling & dua org anak aku tu (Iqbal & kandar)..tgh lepak2 ttbe aku disapa ngn 1 org ni..wife kawan my darling la..bile dia bersuara..dlm ati aku ckp..ooo..dia ni mek kelate..so.. aku ni ala2 peramah tahap gaban citer2 la ngn dia..tanye tu ..tanye ni..gossip sana ..gosip ni..sebenarnyer aku x bpe paham pun..tp sbb nak layan org sembang..aku pun citer aje la..pastu ttbe dia ckp "akak paham saya cakap"..aku penuh konpeden ckp bole la paham....kite kene konpeden ok!..hehehe..pastu dia cakap.."bukan ape kak..saya tanyer lain akak jawab lain.."(aku seperti kure2 yg masuk dlm helmetnyer..)Patut la aku rase bukan tadi aku dah jawab ke soalan tadi kenape tanyer lagi..aaaiii..malu giler aaa..tp aku gelak2 jer la..cover malu..bile aku citer balik kat my darling, dia gelak mcm tgk citer Mr Bean lak..huh!

p/s : mintak maap yer..aku mmg bengong bahase Kelate n Ganu ni..

1 comment:

  1. hahahah akak baca lagi la gelak
    konpiden jangan salah tempat yek ;p

    ReplyDelete